Contact Info / Websites

Entry #1

new flash soon! hopefully...

2008-03-28 16:13:50 by corupption
Updated

im a really crappy animator but im gonna really try on this! hopefully you like it but im spend TONS of time and effort on it :D but itll proberbly still be crap and get blammed :S
but im also gonna make lots of extras (if i can be bothered)

when i make it dont go easy on me, i would like full critism because i wanna know how to be a better animator

the only decent bit (the background) was done by krizy. but thats also most of the pic lol :S
!changing image soon!
p.s. image change is now a grim reaper :P coz i got boreded so check up laterzzzz

new flash soon! hopefully...


Comments

You must be logged in to comment on this post.


ric3ballric3ball

2008-03-28 16:32:33

interesting, ill vote on it


linktubelinktube

2008-05-19 16:34:05

hey thoes drawing look good! cant wait to see the animation!


ric3ballric3ball

2008-05-27 11:34:23

:D your game is AWSOME AWEOS ME YAY MAKE MORE PLZ PRETY PRETTY PLZ :(